2014. június 27., péntek

Kívánság IV. rész




http://weheartit.com/entry/130893092


Chat… valami elkezdődött

Vasárnap este
Martin: Nincs másik képed?
Anne: ?
Martin: már korábban megnéztelek. eltűnt a sejtelmes árnyék. így már egyértelmű.
Anne:  Azta. Mit csináltál a képemmel?
Martin: csak egy kis fényerő, zajeltávolítás, előadást tartsak?
Anne: Honnan megy ez ilyen jól neked?
Martin: grafikus vagyok, ha nem vetted volna észre
Anne: Kellett volna?

Mi van? Hogy beszél ez a hapsi? Ki ez? És miért gondolja, hogy tudom, mivel foglalkozik? Egyáltalán, hogy talált rám? Már megint a féjszbuk? Jaj, neeee! Tudom már, a netlogos profilom, ahova felraktam a letisztázott piszkozatfüzetemet az összegyűjtött versekkel meg idézetekkel. Úgy látom, kezdhetem a takarítást. Netlog, DELETE!

Martin: itt a link, megnézheted a képeket
Anne: Jók. Nagyon tetszett  az ablakos  sorozat és amikor kevered a valóságot a mértani ábrákkal.  Mániákusan fényképezem a tornyokat, kerítéseket, ajtókat és ablakokat.  Hogy mire lesz jó a gyűjteményem, még nem tudom.
Martin: milyen ablakos sorozat ?... nem üt be…ez így nem megy ide kell tenned a képet , nincs arra időm hogy keresgessem
Anne:  Na ne már! Egy perc alatt rákerestem a linked alapján.
Martin: ezek templomok
Anne: Illetve részletek. Mindenkinek más a fontos, mást lát szépnek. Nekem az épületek egyszerűsége, szabályossága tetszik. Vitatkozz ám nyugodtan velem, nem vagyok sértődős.
Martin: azok nekem is tetszenek , sok épületfotóm van…meg is mondom a magamét ne félj...

Hétfő este

HÚÚÚ. Biztos álmodom. Ez a virág… Szerintem  ekkorát még egy pasi sem tévedhet… Miért nem néz utána először a neten? Elég átnézni egy virágkatalógust, nem is kell guglizni… Ekkora ökörhibát… Nagyon el van szállva magától… de a grafikái nagyon tetszenek, érzek bennük valami vonzást…

Anne:  Sásliliom a neve. Szerintem javítsd ki a címet. Gyönyörű a virág közepén a sárga szín. Nálam a citromsárga már elnyílt, a bordó majd a jövő héten nyílik.
Martin: jól van, most igazad van,- de nem lesz ez mindig így
Anne: Mondtam, hogy nyugodtan vitatkozhatsz velem. Legfeljebb nem adok igazat.
Martin: készítettem egy grafikát, felteszem az idővonaladra, biztosan tetszeni fog…álmodj szépeket

Kedd reggel

Anne: Jó reggelt. Gyönyörű. Van mit tanulnom tőled. De az is igaz, én még mindig az öreg mobilommal készítem a fényképeket, azon sok lehetőség nincs.
Martin: jó reggelt neked is…vedd fontolóra egy komolyabb gép beszerzését … ami mindennek az alapja…aztán szépen megtanulod egy komoly képszerkesztő használatát…közben folyamatosan alakulnak benned a dolgok...egy két iránymutatással már négy év alatt álomszép képeket készíthetnél… szinte bármiről…esetleg ha van kitől kérdezned alapvető dolgokat, akkor ez az idő jelentősen leszűkül...nekem nemigen volt kitől kérdeznem...

…Most mi van? Nagyon jól ír, szimpatikus. Végre tudok valakivel komolyan is beszélgetni ezekről a dolgokról. Tetszik a kicsit nyers stílusa…

Kedd este
Martin: nagyon tetszett egy képed és hozzányúltam
Anne: El is mentem azonnal. De ez már nem az én munkám...
Martin: mindegy az most
Anne: Mindjárt segítek a dolgon.
Martin: csak nem fejezted be…és kíváncsi voltam milyen lehetne
Anne: Már lájkolták is, betettem az albumba.  Láttam azt a tükrözéses  munkádat.
Martin: ez tükrözés valóban…de elég életszerű
Anne: Persze, pont erről beszéltem neked tegnap. Ezek a technikás képeid a legjobbak. Összevegyíted a valóságot a fantáziával, ez váltja ki az érzéseket.
Martin: ha akarod, megtaníthatom, van hozzá oktatóanyag is videón, magyarul, kezdetben alig tudod majd használni
Anne: Egy műszakisnak ilyet mondani…
Martin: én is az vagyok
Anne: Akkor tudod, hogy minden megtanulható.
Martin: tudom, okoska
Anne: Neeeeem, mindent visszavonok, kezdjük elölről.
Martin: jól van , de ha valakinek azt mondom, hogy okoska, akkor amögött igazán pozitív érzések vannak...ne tiltakozz
Anne: Térjünk vissza a kérdésemre. Van egy kép és van egy program, lehet gyakorolni, a végeredmény grafika lesz.  Mi a komplikált ebben?
Martin: ez egy bonyolult program, nagyon komplex…ezért kell hozzá segítség valamilyen, mert egyedül nem mész semmire
Anne: És ha kérdeznélek néha? Gyakran? Sokszor? Skype?
Martin: ha kérdezel csak , akkor az rengeteg időmet elveszi és lassú…tehát végig kell nézned először…utána kérdezhetsz
Anne: Ez nekem nem újdonság, hiszen most is hasonlóan dolgozom, önállóan és a végén megbeszélve.
Martin: hol laksz te?
Anne: A világ végén hozzád képest. Már ha te a világ közepén laksz. Ez milyen összefüggésben van?
Martin: akkor nekünk randiznunk kell...itt az összefüggés
Anne: Most mondtad, hogy rengeteg idődet elveszi, ha folytonosan kérdezek. Személyesen még többet kérdeznék.
Martin: az igaz...
Anne: Na látod...
Martin: de szóban gyorsan lehet válaszolni és ha szóban elmondom az alapokat , - átfogóan mondjuk hangrögzítéssel , akkor utána is végignézhető - és nagyon nagy könnyebbség… és talán jutna idő egyebekre is

… mi van? miről beszél? kezdem elveszíteni a fonalat?  talán csak nem…áááá, biztos, hogy nem…nem mindenki ilyen lökött, mint én, hogy a stílus alapján már rögtön szárnyalni kezd a fantáziája…

Anne: Az alap lépéseket meg kell értenem mindenképpen egy példán keresztül, és akkor a jegyzetekből és a felvett hanganyagból már tudok tovább építkezni, erre gondolsz?
Martin: sokat beszélsz - egy példa nem elég, ezt is át kell gondolni pl. mit mondjak el és hogyan...
Anne: Azt hiszem, a megoldás kitalálását rád bízom. Javasolj valami megoldást, állok elébe. Korán keltem, és már nem tiszták a gondolataim. Köszönöm a beszélgetést, nagy élmény. Szép estét.
Martin: nem szédítelek , komolyan mondom, hogy elültethetnénk a fejünkben a gondolatot, hogy valóban találkozzunk is ,- és ki tudja mi lenne utána ...- bármi előfordulhat…- én nem vágyom szőke Barbira , tudom kivel beszélgetek... - mindenesetre az alapokat biztosan megtanulnád... - most direkt várok még mit írsz, már régen küldtem volna ezt...
Martin: aludj ezekre egyet jót fog tenni...
Anne: Hát akkor a válaszomat megkaptad, benne van a lényeg.
Martin: álmodj szépeket menj aludni...
Martin: egy kicsit világosabban kérlek
Anne: Egyet értek, találkozzunk.
Martin: oké… nyomás aludni,  én meg eltervezem a jövőt

… Istenem, Istenem, add, hogy sikerüljön…Skorpió egy Kossal? Mit csinálok?...

Szabó Lőrinc: Titkos párbeszéd
S ha ígérném, hogy ma odamegyek?
- Számolni kezdeném a perceket.
Örülnél? Hogy örülnél? Mennyire?
- Ha szeretsz, szíved megszakad bele.
S ha mégse lehet, ha nem leszek ott?
- Füst s láng bennem is együtt kavarog.
Képzeld: máris zörgetem bokrodat!
- Nem mozdulok, el ne riasszalak!
Szép az a lugas, az a friss gyep-ágy?
- Nap! Zöld árny! Tücskök! Ezüst éjszakák!
Mit mond majd az első tekinteted?
- Hogy eddig, csak hazudni mert neked.
Szegény fiú, féltél tőlem, ugye?
- Félelmes az isten igézete!
Utad leszek tőle a föld fele.
- Az vagy, ígéret, minden gyönyöré!
Várj! Ma! Talán! Én sem tudom, mi lesz ...
- Még a boldogság is rettenetes!

(Folytatás következik)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése